te, måleri & skriveri

skola igen imorgon, känns faktiskt tråkigt. var hemskt tråkigt att hannes åkte till uddevalla idag. vill ta en vecka ledigt eller något och bara vara med honom.. dag ut och dag in. tyvärr går det ju inte, jag måste ju slita ut mig och skriva arbeten. nu är mitt idrottsarbete färdigt och ska lämnas in imorgon. jag kommer inte igång eller någon vart med mitt arbete om japan, tips tack?

sedan har jag nu fått reda på att jag mätt mitt rum helt fel, jag såg det när jag redan skurit ut alla väggar och golv och så. väldigt, väldigt tråkigt att behöva göra om massa - det ska vara klart på fredag dessutom.

snart ska jag sova, kanske läsa lite i samhällsboken som godnattsaga.

förlåt att jag tycker allting är dåligt. om ca två veckor så kommer jag jubla.. för då är det: SOMMARLOV!!!!

puss på er alla

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0