jag har trampat upp stigar där gränserna går

image139denna veckan ser seriöst inte rolig ut - jag har läxor varje dag.. och som inte det vore nog så måste jag plugga på lovet OCKSÅ. det enda som kan glädja mig är att det är lars winnerbäck på fredag.. och jag längtar, jag menar.. kan man få en bättre start på höstlovet? <3
det känns som det var år sedan jag beställde biljetterna.. & det betyder att det inte alls är lång tid kvar till kent heller - shit. & sedan är det manson... och helt plötsligt blir det jul... nej, nu ska vi inte gå alltför långt fram i tiden!

det jag har att 'roa' mig med i veckan:
engelska glosor - tills imon
samhällsläxa om linköping kommun på ett A4 - tills imon
matteläxa - tills på onsdag
♪ svenska ta reda på fakta om voltaire & upplysningen - tills torsdag
♪ foto försöka hitta en bild med bra ljussättning - tills fredag

Kommentarer
Postat av: Josie

plugga på lovet, ajsingbajsing.. Låter inge vidare.

2007-10-23 @ 10:35:48
URL: http://livethosjosie.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0