you can stand under my umbrellaaaah

usch vad jag avskyr den låten, men har tyvärr fått den på hjärnan just nu.. :(

vill bara säga att kent [25/11] var underbart. jag stod längst fram!! helt chockad av att jag ens stod där.. eheh. jag avskyr fortfarande att de hade rökmaskiner med en fläkt ovanför så allting kom rakt in i munnen på mig. :( besviken på att sami inte kastade ut något plektrum.. men men!

dock fick jag dagen efter, i måndags, tillbaka mina dumma utslag på både armar och ben. var svimfärdig när jag gick uppe i köket. fick reda på att jag hade fått försenad allergisk reaktion på antibiotikan. så nu tål jag inte vanlig penicillin eller antibiotika. typ.. ska få en tid hos allergologen. kanske kommer att ladda upp fula bilder på dessa nedrans utslag eftersom jag tog några på dem pga att jag hade urtråkigt.

nu mår jag lite illa pga att jag åt pizza igår, jag ska aldrig mer äta pizza. usch usch usch. jag vet inte varför jag mår som jag gör just nu. igår åt jag risgrynsgröt till frukost [vid sju-tiden på morgonen] och åt pizza sen på kvällen vid halv åtta. och ingenting emellan. kanske därför, men jag var ju inte hungrig. >__<
kan inte alla sjukdommar bara försvinna och DÖÖÖ?

idag skulle det snöat men det regnade istället, jag hade förövrigt kjol och två par strumpbyxor på mig.

måste plugga som ett jävla as för att komma ikapp i matten, men jag är ju bäst i matte och jag lär mig nya saker varje dag - det sa pontus till mig idag.

puss & kram
jag älskar hannes och vill vara hos honom nunununuuuuuuuuuu...


Kommentarer
Postat av: Siggi

" försenad reaktion " det låter ju som den är retarded och missade tåget typ >__

2007-11-28 @ 20:12:28
URL: http://ganskaogenialisk.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0