usch & blä

nu har jag gått och blivit sjuk också. fyfan. jaja, jag gjorde i alla fall matteprovet idag. gick dåligt. >__< sen BORDE jag göra mitt svenskaarbete, men jag har fan ingen  lust att göra någonting..
jag kom hem typ vid halv två tiden & var jättehungrig - det enda jag ätit är en morot för jag vettefan vad jag är sugen på. :/
så nu kan jag inte gå på fotolektionerna, men jag får väl ta igen det under helgen. dock har jag ju nästan alla mina "ljus"bilder i skolan - och vi ska redovisa på fredag.. men vem vet, jag kanske piggnar till lite - i hope. men jag tänker ändå inte göra svenskaarbetet förrän i helgen.

jaja, tjipp och hejdå. ):

Kommentarer
Postat av: anna

jasså? vad jobbigt. men jag tror att book review-grejen gick ganska kasst för alla. har lust att skriva om den här hemma och lämna in i smyg

2007-11-07 @ 20:23:04
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Mauulin

Jag fattar inte ens svenksa läxan xD

2007-11-07 @ 20:37:14
URL: http://mauuin.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0