tisdag!

dagen började med en lite väl hafsig frukost & sedan gick jag till skolan för att först gå på STARK-dagen och sedan plugga statistik med två vänner.

efter vi nästan pluggat klart åt jag & emma lunch och sedan återvände vi till datasalarna för att avsluta. jag stannade kvar & lekte i ps i och med att jag inte har det på min dator (längre!).

när jag pillat klart med min blogg (se nya bloglovin-bilden t.v.) gick jag hem & packade ihop mina simgrejer och simmade 1h på stadsparksbadet. hade ont i axeln innan och blev inte direkt bättre av simningen. men hoppas det försvinner snart. så nu har jag invigt mitt 4 månaders-kort på badhusen i borås! :D satt även en stund i bastun = vääldigt skönt.

efter jag simmat klart gick jag & köpte en smoothie på orion. tänkte att jag kan inte handla på ica när jag är hungrig. middag idag blev rätt sen (ca 20.30) och bestod av kyckling & potatissallad m. sallad till. mmm.


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0