februari?!

jaha så var visst januari över och vi har glidit in i årets kortaste månad. vad förväntas man göra denna månad? jo men "bara" skriva hemtenta i statistik (15/2) och en fördjupningsuppgift om 3 forskningsmetoder (10/2) samt att åka ut på auskultation och göra en pilotstudie (inför kandidaten!!) v 9 & 10. det sistnämnda ser jag mest fram emot. men sedan ska jag göra lite roligare, icke skol-relaterade, saker i februari också! för det första ska jag gå på filmfestivalen på söndag (första gången!), sedan fyller min lillasyster år så det ska väl firas nån dag... och det bästa till sist: STHLM! RAMMSTEIN! :D yeey. blir en långhelg i sthlm mellan 16-20/2. ska bli skönt att kunna gååå runt i sthlm istället för att stressa runt som senast (då jag var på patrick wolf, som var sjuktsjukt bra!). ska väl inte sitta uppe längre nu, utan göra mig iordning för sängen. får inte gå upp alltför sent imorgon heller, för då ska jag ääntligen klippa mig!! :D puss

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0