borta bra men hemma bäst

12.00
är i skrivande stund på bussen hem till borås. kom till gbg från en långhelg i stockholm igårkväll. har tyvärr fått nåt virus i både öra & hals. i örat är det nån vaxpropp som sitter i mellanörat & halsen gör bara ont.

men... rammstein var så sjuktsjuktsjukt bra!! kan visa några bilder som jag tog med iphonen. som faktiskt blev helt ok! har spelat in lite. mest för att minnas scenshowerna. för ljudet suger rätt brutalt!

& idag är det semledagen! äntligen får jag käka en semla! :D dagen till ära har jag målat mina naglar med nytt glitterlack. :)

efter konserten & skumpartyt i pussy.

Till iförd brinnande änglavingar i låten engel.

 


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0