mitt hem.

tänkte lägga upp lite nya bilder på hur mitt hem ser ut här i borås! fotade med min nya fina kamera (eos 60d). har väl inte hänt särskilt mycket på inredningsfronten. men några nya grejer har allt hamnat här. ;)

compact living på 23,5 kvm. men mysigt är det! bäddsoffa is the shit så att säga.

nattduksbordet. min syn på morgonen, om jag tittar åt ena sidan. här har jag en (väckar)klocka, som aldrig används för den är för högljudd, en påbörjad bok (anarkai av per nilsson), halstabletter & nässpray, en burk med coca cola-motiv, ett födelsedagskuvert, en lila radio, ett plektrum, en minispegel, min iphone och så lilla lasse som tittar på mig när jag sover. åt andra sidan ser jag bara en vit vägg och mitt överkast + kuddar.

om jag tittar upp ser jag ytterligare winnerbäck-prylar. (affischer & vinyl). lite lampa och fotografier.

brevid min anteckningstavla, som syns på första bilden, hänger två fotografier på personer jag tycker extra mycket om. :)

när jag bäddat upp sängen och dragit upp persiennerna får jag detta magiska ljus in i lägenheten. här är min tv & mat/soffbord.

såhär ser det ut i mitt fönster när jag inte dragit upp persiennerna. på fönstergaveln trängs mest ljus och andra prydnadssaker. och min jordglob såklart.

om jag sitter i soffan och kollar åt vänster ser jag detta. mina bokhyllor och min fåtölj. bästa missmatchningen av mönster och färger. och bästa kudden.

bredvid/bakom (hur man nu ser på det) har jag mitt skrivbord. här sitter jag alltför sällan. utan brukar plocka med laptopen (med det gröna stödet till) och sätta mig i soffan istället. jag är en sån som multitaskar och har gärna på tvn när jag pluggar. datorn brukar stå på skrivbordet när jag använder den som musikspelare i och med att jag har högtalarna där.

avslutar med en bild på min frys. här trängs tygmärken med magneter, inköpslistor och kylskåpspoesi. och en nemistripp.

ja men så ser det ut nu. och såhär har det sett ut tidigare rundvandringar och i inlägg där min inredning synts.  såhär såg min första egna lägenhet ut.


Kommentarer
Postat av: utterhona

fint!

2012-04-16 @ 05:25:08
URL: http://utterhona.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0