update

  • [/] installation av windows 7
  • [/] min gamla mobil på reparation
  • [/] få min nya iphone <3 (på FREDAG!)
  • [x] röran i min lägenhet + TVÄTT
  • [ ] lära mig förstå MARCXML och KRS samt att vi faktiskt läser en kurs
  • [ ] min dygnsrytm
  • [ ] idéer inför redaktionsmötet IDAG (kl 15!!!)
  • [/] packlista för hannes saker som ska med till hans nya lya i jönköping <3


jag har alltså tvättat mina smutsiga kläder och mitt nya överkast till sängen (!) och dammsugit i lägenheten. jag har visserligen lite disk kvar att göra; men jag kryssar rutan ändå haha.

har varit "uppe" sen klockan sju, kunde inte riktigt somna om efter jag startat tvättmaskinerna. upptäckte också att jag hade bokat fel dag. men som tur var kom hon som skulle ha tiden ner efter en timme, då jag höll på att tömma mina maskiner för att torka tvätten, så jag förklarade missödet och sa att det fanns lediga maskiner i andra rummet. så det löste sig ändå! men så himla jobbigt, bra att det inte var någon jobbig person som skulle trotsa mig. för om h*n hade gjort det så hade jag minsann sagt; du är EN TIMMA sen till tiden, skyll dig själv!
men nu slapp jag vara bitchig. ^_____^;;

men det jag MÅSTE göra idag är; hitta på lite idéer till studenttidningen, plugga marcxml och göra lite övningar i kompendiet samt diska lite dårå. 

men jag är glad, fastän jag inte har gjort allt på min lista. för jag har lyssnat på p3 (morgonpasset och, just nu, p3 populär) hela morgonen och när de spelade håkan hellströms kom igen lena klockan 9~ så blev jag himla glad och tog ett glädjeskutt när jag diskade lite.

NU ska jag ner i tvättstugan och kika ifall tvätten är torr.

puss <3


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0