ett orange kuvert

detta hade hamnat i min brevlåda idag. jag hade allt en liten pension, det var mer än jag visste haha. andra saker som låg i brevlådan var en la redoute-katalog och en veckorevyn. anledningen till att VR låg där var för att jag häromveckan fick ett mail från mecenat.se som sa;

"hej hej här får du ett erbjudande som är superbilligt. 3 nr av veckorevyn

och ett hudvårds-kit från stockholmsgruppen för bara 59kr + porto."*


& eftersom min hud är vintertorr och tråkig tänkte jag att jag skulle testa dessa produkter samt läsa lite skit i tidningen, vem behöver inte veckorevyn när man till exempel åker tåg?

*det stod inte exakt så, men ja. ni förstår grejen.


andra saker som jag försöker fixa är,

  • [ ] installation av windows 7
  • [/] min gamla mobil på reparation
  • [/] få min nya iphone <3 (på FREDAG!)
  • [ ] röran i min lägenhet + TVÄTT
  • [ ] lära mig förstå MARCXML och KRS samt att vi faktiskt läser en kurs
  • [ ] min dygnsrytm
  • [ ] idéer inför redaktionsmötet imorgon
  • [/] packlista för hannes saker som ska med till hans nya lya i jönköping <3
  • [x] chicken tikka masala

det går som där som ni ser. det enda jag har åstadkommit är då att laga mat och påbörjat packlistan. flyttlasset går från göteborg på lördag. ska bli spännande att se en ny stad, fast ändå tråkigt att han flyttar dit och inte till borås. att jag påbörjat typ reparationen av min telefon ser jag inte som ett stort åstadkommande i sig för att det är ju inte jag som reparerar den, men jag lämnade in den idag i alla fall - dock utan att kopiera över nummer på simkortet. & jag har bara några nummer i huvudet, så om ni vill ha tag i mig så får ni ringa/smsa och glöm för tjutton gubbar inte skriva vem ni är annars svarar jag inte.


att jag ska få en ny telefon är jag väldigt pepp på och den är "påbörjad" för att den faktiskt har kommit till utlämningstället, men det är i gbg och jag är i borås. jag har mycket att göra och kan inte åka till gbg förrän på fredag, så då får jag hämta den. ska bli asnajs. längtar som en tok!!

 

men nu ska jag snart sova och gå upp tidigt imorgon och tvätta, efter det ska jag ta tag i röran och sist men inte minst ska jag på redaktionsmöte klockan 3.

puss <3


Kommentarer
Postat av: Alkiz

Ah! Jag hatar när man glömmer lägga över viktig skit från ena stället till det andra ;__; Jag gjorde samma sak med min dator förra veckan... Troligen kommer jag inte få min dator förrän i slutet av nästa vecka, om ens då. Men då har det gått tre veckor sen jag lämnade in den, och enligt Elgiganten så tar reparationer 2-3 veckor. >_< Jag vill ha min dator nu!

2011-03-03 @ 14:28:06
URL: http://alakazam.blogg.se/
Postat av: Sofie i San Francisco

Ångestkuvertet.

2011-03-11 @ 22:29:58
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0