born this way

jag förstår inte hur folk egentligen har tid att uppdatera bloggen dagligen. eller har och har, men TAR sig tid. jag som inte har särskilt mycket att göra, eh eh, förutom plugga, äta mat, sova och handla orkar knappt uppdatera en gång i veckan. men se här. jag uppdaterar två gånger på samma dag (nästan). tänkte visa min fina & lite halvt våriga outfit jag hade på mig i måndags när jag gick och handlade. färg livar upp vilken dag som helst. & jag är supertrött håret!!

 

baskern, halsduken, kängorna och kjolen; second hand, jackan; en gåva (eller snarare räddning från skroten) och hoodien; köpt på h&m 2009 (om jag minns rätt, året alltså, men har sett att den finns på åtaliga second hand-affärer i alla fall i borås).


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0