jönköping [15-19/6 2011]

det blev en långhelg i jönköping! möttes av en superfin solnedgång och jag blev lite ledsen över att den gick ner så fort. vi, jag och min sötnöt, försökte ta oss ut till andra sidan (närmare vättern!). men vi blev stoppade av tåg och att den gick ner snabbtsnabbt. så detta är enda vettiga bilden. och den är "lite" redigerad. men det kändes så konstigt att ladda upp två, nästan, oredigerade bilder jämte en redigerad. så ja.


här är originalet;


min sötnöt var också finfin, nyklippt dagen till ära.


& på väg hem till honom, så möttes vi av denna vackra balkong! det var den enda balkongen på hela längan som hade blommor.


lite iphone-bilder också;

här är en lite mer "rättvis" bild av hur det såg ut. :)

såhär såg jag ut en av dagarna.

med tillhörande ben

någon som vet vad detta är? tyckte den var fin iaf! <3

vi avslutar dagens inlägg med en på min andra hälft som spelar på sin nya gitarr. <3 (smygfotografering med iphone på ljudlös is the shit :D)

iphone-bilderna är redigerade med appen shakeit lite. det är gratisversionen, det finns en full version också. men snål som jag är... :P (fast jag försökte faktiskt köpa hipstamatic häromdan, men man behöver ha typ credit card och det har inte jag... än!) innan hade de fina polaroidramar, men dessa går också bra. fast de är inte lika fina som dessa bilder jag laddade upp för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Guran

Oh. Ser ut som en Epiphone eller Gibson Les Paul. Kan det stämma, tro?

2011-06-22 @ 14:13:54
URL: http://k-skrivet.soclog.se/
Postat av: sigggi

det är ju en såndär rävsvans ! växten asså.. man kallar dom det. iaf när jag var liten, det var alla rävarna i skogen som gömde sig när man kom gående och bara svansen stack upp ^^

2011-06-26 @ 12:42:34

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0