mina julklappar år 2010

tänkte skriva lite om mina julklappar som jag fick förra året. jag har haft fullt upp och har inte ens fotat mina julklappar. så jag tänkte visa dem i ett fint montage... :P

 

obs! bilderna är alltså lånade från internet. (haha!) de mesta är bara sökt via google. :p

 

1. one more slice av leila lindholm (hannes mamma)
2. japanese cherryblossom (mamma & pappa)
3. hemp body butter (hannes faster)
4. presentkort på H&M (maria & jonaz)
5. 2 steg från paradise (victor)
6. två desperate housewives-boxar; säsong 5 & 6 (hannes <3)
7. dvderna watchmen & transamerica samt boken simon och ekarna av marianne fredriksson (ida)
8. pengar på kontot (mamma & pappa)
9. tre par trosor; ej mina på bilden! (nina)

 

jag orkade inte leta upp en bild på sista julklappen:
ett litet fat från indiska; att lägga tepåsar/kulor på (hannes faster & farmor)

 


Kommentarer
Postat av: julia.

åh, tack för förvarningen, jag är hur som helst inte alls insatt i gamla filmer men samtidigt känns det bra att det är svårt. jag behöver något att fylla huvudet med så att jag slipper tänka på vintern. det tar knäcken på mig.

2011-01-09 @ 10:32:44
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Joy Malou

Nice!

2011-01-12 @ 19:33:19
URL: http://maluwie.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0