känn ingen sorg för mig göteborg

idag har jag:
  • åkt tåg till och från gbg
  • varit på bok och bilioteksmässan
  • fått tillbaka min batteriladdare av pappa
  • sett och åkt i mammas och pappas nya bil; de har gått från volvo till saab.
  • ätit kycklingcurrybaguette!! <3
det har varit en låång dag idag. började med att jag och min vän maria åkte till gbg med tåget halv elva. och kom fram i gbg med en försening på dryga tjugo minuter pga något signalfel i sandared. detta händer såklart på vägen hem också.när vi väl var framme i gbg så mötte vi upp min far som så snällt åkt in i sin nya bil och tagit med min batteriladdare. och så erbjöd han att skjutsa oss från centralen till svenska mässan (korsvägen) och det tackade vi inte nej till. efter pappa dumpat oss där gick vi och tog ut pengar. dock var det så långa köer överallt så vi gick in på pressbyrån och handlade något litet och man fick bara ta ut 200kr.. men det var lika bra det.

sedan gick vi och mötte marias syster som stod i kön till automaten utanför mässan. och när hon äntligen kom fram och fick ut sina pengar så gick vi in på mässan. och jag blir alltid lika chockad över hur stort det är. shit. jag fick iaf köpt håkans bok (signerad!!) och en bok om att virka amigurumi. så det ska jag väl lära mig någon dag. tyvärr inträffade några tråkiga grejer. dels att vi inte kom in på seminariet med håkan (söndagsparty med filip och fredrik) och att mina hörlurar pajade. :( vi gick runt på mässan ett tag och vid fyratiden sa vi hejdå och gick och åt baguette. och så åkte vi hem.

nu sitter jag i min lya och skriver här på bloggen istället för att plugga. men jag ska göra det... nu. lovar. hedersord.

imon blir det grupparbete för hela slanten... vi ska ha seminarium på tisdag och arbetet ska in under dagen också. så det är bara att kämpa på. vi har typ mindre än 1000 ord att skriva. så det ska vi allt fixa!!

puss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: vad tråkigt att ni inte kom in! :(

2010-09-28 @ 12:37:15
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0