i'm sorry. wrong number.

can you dig it?

tänkte bara berätta att jag åker till gbg imorgon för att gå på bok och biblioteksmässan. för finaste håkan hellström ska bli intervjuad och utfrågad av bästaste filip och fredrik. ni vet, superduon. jag ska också passa på att få tillbaka min kameraladdare som jag av någon konstig anledning (demens kanske) glömde i göteborg för snart en månad sen. haha. jag lärde mig av det här; min kamera har tydligen väldigt bra batteri. den dog förra veckan någon gång. minns inte. och det jobbigaste med det är att min minneskortsläsare inte riktigt funkar heller. någon grej därinne är böjd och det går inte att läsa bilder från minneskortet. men kortet funkar iaf. det är det som räknas.

idag har jag varit relativt duktig. jag har pluggat ända sen jag gick upp (som visserligen var ganska sent. men jag fick åtta timmars sömn iaf.) och jag och kristoffer har haft gruppmöte på msn, haha. jag tror vi kommer bli klara med rapporten på måndag - redovisningen tar vi efter. eller? haha. (vi ska redovisa på tisdag!) och jag har diskat mitt diskberg som stått i två dagar eller nåt. hela stället är fullt nu. så då bestämde jag mig att jag behövde ut och gå lite. så jag drog med sofia ut och så gick vi till coop. där köpte jag lite nudlar och andra nödvändigheter. sen gick vi tillbaka och jag köpte kebabrulle som fick bli min belöning efter en jobbig dag. och nu är jag superdupertrött.

nu ska jag plugga lite till; skriva färdigt anteckningar från internetsökningens didaktik samt överföra dem från block till dator. efter det ska jag belöna mig själv igen med... GLEE. andra säsongen. love. :)

och nu blev det ett jättelångt inlägg. men jag har tänkt att ha det här som en slags dagbok. för att jag inte ska glömma allt. jag är ju senildement. jag och min kära syster kanske ska ta upp vårt band igen - de senildementa. eller vad tycker du ida? ^__^

puss. <3

Kommentarer
Postat av: Alkiz

Lätt att vi ska! Jag har samma problem själv. Det är liksom närminnet som falerar när det verkligen gäller. Å andra sidan får jag skylla mig själv lite som läser 45 poäng samtidigt :D haha

2010-09-29 @ 16:20:23
URL: http://alakazam.blogg.se/
Postat av: Ellie

gud vilka fina ögon:)

2010-10-18 @ 01:54:05
URL: http://makemefly.blogg.se/
Postat av: lisa

himla fin är du!

2010-11-22 @ 17:14:55
URL: http://popflickan.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0