hihi.

 


hej. :)


 

 

jag har gett upp mitt korta hår nu och sparar ut. och jag ångrar att jag klippte av det. det var ju nedanför axlarna. attans. men jag behåller luggen. hihi. jag köpte ett par finfina svarta fluff-öronmuffar idag på marknaden för tjugo ynka kronor. de passade jättebra. och han som sålde dem var jättetrevlig och orkade inte prata svenska med mig så vi pratade engelska istället. köpte kuvert också. det kan ju vara bra att ha om man ska skicka stora brev snart. usch.

 

 





åh. jag gjorde en liten panda-geisha.

 

 

 

 

 

puss

Kommentarer
Postat av: Petter

Oh det där dockan! Haha när jag var på praktik i Sthlm så höll dom på och utvecklade den, vi fick fota några varianter :) För det är en sån där som även är en parfymflaska väl? (Eller så är jag ute och cyklar nu..)



sv: Tack! Mm ska ta mig till biblan där, har inte lånat en enda bok sen jag flyttade hit. Fint, nu har jag lite att kolla upp :)

2010-10-18 @ 10:31:44
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0