28 september.

vi klarade seminariet!! och dessutom sa vår examinator att vår presentation var professionell. och rapporten skickades in tidigare idag, runt fyra tiden. vi fixade jätteproffsigt med hyperlänkar i innehållsförteckningen. impressive, huh? idag har jag varit handlat mat och betalat räkningar. och ska tydligen slänga ut massa pengar på tjock och jobbig kurslitteratur. nya kursen startar på fredag. och på fredag ska jag skicka in mitt paper också. jag kommer vara död i helgen. kanske uppstår jag som jesus på måndag igen?
det återstår att se. planer för imorgon:
  • möte med studenttidningen!!
  • kanske ta en litenliten runda på stan.
  • plugga!! och skriva nästan färdigt allt. (på torsdag smäller det. sen måste det ju skrivas ut i 2 ex. och postas. blää)
  • bäva inför tandläkarbesöket på torsdag.
  • kontakta cdon ang. att mina hörlurar gått sönder
  • fylla i bostadsbidrags-lapparna färdigt (kanske ringa försäkringskassan för att vara helt hundra.. vill ju inte bli återbetalningskyldig)
jag blev lite glad förut idag när jag kom på att: det är ju bara tisdag idag. jag trodde det var onsdag. usch. ibland är det både bra och dåligt att vara dagsvilsen. städning är någonting som jag kommer att få ägna min helg åt. kul. not. och jag har upptäckt att min lugg är nog den sneaste i världshistorien. kanske går jag till frisören nedan och ber de räta upp den. det blir ju så när man klipper den själv med kökssax.

puss <3 (jag lyckas inte så bra med det jag sa i förra avsnittet; med att posta inlägget tidigare. haha)

Kommentarer
Postat av: siggi

TA INTE en litenliten runda på stan om du har med din plånbok, jag skulle bara gå till biblioteket idag men jag hamnade helt plötslig på hm och nu har jag näästan inga pengar kvar känns det som :(

2010-09-29 @ 18:12:20

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0