jag tittar på teevee

man vet att man ser på för mycket tv när man har en topp tre reklamer-jag-hatar

  1. reklamen för HM ♥ Lanvin. alltså, jag vet inte var jag ska börja någonstans. jag tycker kläderna är sjukt fula och hela konceptet är too crazy enligt min mening. oh my god är ett uttryck jag hädanefter aldrig kommer att använda. reklamen har förstört det uttrycket. nu kommer jag istället säga OMG. bara för att. (fanns tydligen flera versioner)
  2. lotto-reklamen med kizz (ja jag vet att de heter kiss, med två ess). den här reklamen har jag sett ALLTFÖR många gånger. den var lite rolig i början. men nu är den uttjatad. BYT. NU! (även här finns ytterligare versioner. men tänker inte länka dem. :P)
  3. kinder bueno-reklamen. inte rolig någonstans faktiskt. sedan är inte produkten särskilt god heller.

och ja. de har ju lyckats med det de vill. få sina reklamer ihågkomna.


Kommentarer
Postat av: Webdesigner Desiree Jansson

Är du trött på din nuvarande bloggdesign och vill ha en ny?

Jag säljer designer till bra priser, och det bästa är att ja gör den precis som DU vill!

Om du vill köpa kan du kontakta mig på min emailadress så diskuterar vi mer!

Hörs vi? Det hoppas jag :)

2010-11-23 @ 19:35:04
URL: http://dsiree.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0