en hälsning från en sjukling

jag tror jag överlever med min snoriga näsa. om inte annat kvävs jag väl när jag nu ska försöka mig på att sova. usch. eller nej. låt oss inte vara sånna. inatt var jag hundra procent säker på att lampan skulle ramla ner på mig. det gjorde den inte. men jag är förvånad över hur länge sladden höll sig uppe med hjälp av tejp. nu ska jag sova för alla program på tv är skitdåliga. (xena, macgyver & knightrider....)
sicken tur att jag är ledig imorgon i alla fall. ska nog sova tills jag vaknar av hunger.. hehe. inget alarm för mig inte. måste tillägga att erikshjälpen second hand är den bästa i världen. var där i lördags med min sötis och jag fann tröjan på fotot (plus en till tjock varm tröja) för 30/styck, cykel-ljushållaren 5kr!!, och två tavlor för 5kr/styck.. och de köpte jag för att jag vill ha ramar.. och bilderna i var inte jättefina - men de duger tills jag orkar leta efter egna bilder att sätta däri. :) dessutom hittade hannes 3 st supernintendo-kontroller för 10kr/styck. snacka om fynd!!
lördagen avslutades hos fina siggi för att fira mig litegrann (eftersom jag bara firade med familjen på min födelsedag) och det blev kladdkaketårta och jag blåste ut alla ljus utom ett :( och så spelade vi tp. och jag vann!! (såklart inte. men ändå!) vi spelade från kl sju till halv tolv ungefär. nu blev det ett väldans långt inlägg.. men det är väl så när man bara skriver och skriver kl 02.12 på natten.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Alkiz

Usch, nej, inget kul att vara sjuk. Men, peppar-peppar, jag har klarat mig hittills. Bara bakissjuk, och det är ju mitt eget fel :P



Och som svar på ditt inlägg på min blogg:

Klart att Mormor är en huvudroll ^__^ Utan henne blir det ju ingen föreställning :P

2010-01-24 @ 09:20:05
URL: http://alakazam.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0