det här händer just nu

jag fasar som bara den inför den tjugotredje december, då min fallstudie ska in senast. och ja. jag känner mig själv rätt - jag kommer skicka in den samma dag. kanske någon timma innan den ska in. vem vet. usch jag hatar mig själv. men jag ska inte älta det här nu - det går inte att spola tillbaka tiden. i värsta fall får man en komplettering. men man får väl hoppas på ett godkänt.

 

vad har jag då gjort istället för att plugga? jo. jag har bland annat vandrat runt i alla elektronikbutiker i borås. på jakt efter en ny tv. och vi hittade den på netonnet. det var den jag hade hittat på internet först, men vi utforskade de övriga butikernas, som senare visade sig vara crappy, utbud först för att vara på den säkra sidan att de inte hade någon bättre för samma pris.

 

såhär ser den ut genom min pretty crappy webcam:

 

den andra bilden är något som jag slängde ihop nu på en trekvart kanske. (med färgläggning och allt) snett och dant värre. men det är så att jag börjar bli tatueringssugen och vore det inte finfint med en diana på armen kanske? (fast jag vet inte om jag kanske ska ha någon annan analog kamera istället...) och dianan är mer turkos än mintgrön - som min råkade bli. hehe.

 

ja och något annat som inte blivit bättre är min dygnsrytm. oavsett om jag går upp tidigt kan jag verkligen inte somna. och min fot gör mig galen! den gör sjukt ont. fast inte när man går på den, men typ om man lägger den på sidan gör det ont. jag är lite rädd för doktorer så jag vågar inte gå till vårdcentralen heller...

 

jaja. nu ska jag sova och tvinga mig upp typ klockan 8 eller nåt.

 

puss <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan inte heller sova. Även om jag är trött som bara den går det inte. SUCK!



Du måste gå och kolla upp foten hos doktorn Lisa. Du har haft ont ett bra tag. Inte bra alls...

Och du, en Diana på armen vore verkligen jättesnyggt.



Sist men inte minst så höres vi imorn, för blir väl filmkväll hos mig?? =o)

2010-12-15 @ 17:00:23
URL: http://blandprickarochrosetter.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken rolig blogg du har! jag bara kom in för att kika men den var ju rolig så jag kommer fortsätta läsa;) haha

2010-12-15 @ 19:46:36
URL: http://mylittleshoebox.blogg.se/
Postat av: Anna

gillar bilden på kameran

2010-12-20 @ 09:26:06
URL: http://mydearsweetdiary.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0