dag 5 - min definition av kärlek

åh. ännu ett svårt ämne. hur ska dessa teman underlätta för bloggtorkan? det är frågan. haha. jag citerar allas våran pimme (CITAAAT!): 

"kärlek är för dom, dom som har tur. kärlek är för dom, dom som har tur

kärlek är för dom, kärlek är för dom, va kan vi om sånt?"

jag tycker att kärlek är lycka, att ha en familj, att ha vänner omkring sig eller tak över huvudet. hannes är min stora kärlek. det finns som sagt flera olika sorters kärlek. och man ska vara tacksam för det man har.

kärlek kan vara så mycket: julafton, musik, konserter, festivaler, hemmafester, sittningar, dansdansdans, liseberg, tyllkjolar, att ligga kvar och mysa i sängen en lördagmorgon, sitta hemma en fredagskväll och spela peggle, äta pizza till frukost och att fynda på second hand eller finna något plagg man kikat på och hitta det på rea...

kärlek är som sagt svårdefinierat och detta är bara min definition. hur lyder din?

Kommentarer
Postat av: Alkiz

Haha, du är ju tre år yngre till datumet, men räknar man dagarna så är du knappt två och ett halvt år yngre :p Snarare två år och tre månader jue. Men jag orkade inte skriva det, så det får vara som det står :P haha. Dessutom tänkte jag faktiskt skriva att du och Victor var ett år äldre, eftersom ni snart fyller år, men det sket jag också i :P



Vad tur! För annars hade det blivit jobbigt i jul :P



Haha, det var därför jag skrev karl och inte man ;) Tänkte faktiskt på det när jag skrev det och det hade ju nästan låtit lite fånigt om jag hade skrivit pojkvän, med tanke på att ni varit tillsammans så länge ^^ Han är din karl. Eller man. Vilket du nu helst säger ;)

2010-12-13 @ 21:38:43
URL: http://alakazam.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0