till er som undrar

eller bara har lite tråkigt och sitter och slösurfar. jag vet inte riktigt. alltså för en stund sen, en vecka eller så tillbaks i tiden, var jag hyper på att flytta. men sen jag upptäckte att jag skulle flytta på slutet av min allra första hemtenta så blev jag lite depp. nu har jag klarat av en av tre delar på hemtentan. den handlar om informationssökning och inriktat på digitala bibliotek för att vara mer exakt.

och jämsides med allt detta krångel med sökmotorer som inte fungerar har jag också varit tvungen att få den otroooligt glada nyheten att jag inte kommer att ha någon el i min lägenhet. och varav detta undrar ni? jo; den lägenhet jag ska flytta i har fram tills nu haft el som ingått i hyran och det området ska nu bli, som alla andra i borås, av med detta. fyfan. och jag visste det. MEN, det stora menet, är att när jag var och skrev på kontraktet sa "hon-som-satt-på-andra-sidan-bordet" att elen skulle fungera en månad och att jag skulle behöva ta itu med elleverantör under tiden jag bodde där! åh, tänkte jag, skönt! men icke sa nicke. så jag började söka efter bästa tänkbara elleverantör - det blev godel tillslut. men nu så krånglar dem och säger "vi behöver uppgifter från din förra elleverantör" men jag har ju inte haft någon?!

åh. skjut mig.
eller gör inte det. då kan jag inte skriva klart min tenta.

puss hejdå

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0