snart en vecka kvar!

nästa fredag smäller det - då flyttar jag till borås! var på jysk idag och reserverade en bäddsoffa. HUR SKÖN SOM HELST!


den ser kanske inte så skön ut. men mums säger jag! och så kan jag ju ha gäster nu också! bara täcken som saknas. dessutom köpte jag sånnadär bambutabletter (eller vad det heter) som man har på bordet samt ett överdrag till sängen! och i färgen grå för att svart blir så dammigt och vitt så äckligt. (det fanns även röd) och så passar ju grått till många färger också, som iofs vitt och svart också gör, dock inte rött. det som återstår att köpa är väl någon tjockare bäddmadrass samt bredare (har 120säng nu och min nya är 160).
något som står högt upp på listan är också en cykel samt bamburullgardiner! åh.
och imorgon ska jag hämta jordgloben - som jag vann igår - jippie! do the happydance.

och lika snabbt blir jag ledsen och stressad. jag fattar inte hur jag ska börja med min hemtenta som ska vara inlämnad den 5 oktober. streessssss. typ. och på söndag ska jag på bokmässan och träffa winnerbäck! wooh. måste ju komplettera min samling. ;)

ja det var väl allt från mig den här veckan ungefär. nu sitter jag helt varm med nytvättat blött hår. känner riktigt hur kontrasten är stark. eller något. det blev ett väldigt långt inlägg idag - sorry. men det får väl kompensera för alla dagar jag inte skrivit något.
puss

Kommentarer
Postat av: siggi

helt sjukt, inte varje dag nån flyttar till borås, förstår om du är taagg ! ^^ . Har också en hemtenta som äter mig helt o hållet :/ fast min ska vara inne på måndag huhu inte helt okej. men vi syns på lördag ! :*

2009-09-24 @ 10:27:35
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

En sådan hade jag, exakt en sådan, som ppermanent säng i göteborg.

2009-09-26 @ 08:56:46
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

fan vad synd att klänningen var för liten! >__< hoppas mormor kan fixa

2009-09-26 @ 08:58:07
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Susanne

Snygg blogg sida gumman



Hur e de ?



Nu e de dags snart att flytta in,,,roligt eller hur?



Skickar du adress sen?



kramis på dig gullunge

2009-09-29 @ 21:19:50
Postat av: lisa

sv till susan: hehe. ja men den är på väg att bli finare. kommer inte riktigt underfund med alla koder.

jodå! det kommer allt på din epost! snart. kram!

2009-09-29 @ 22:05:26
URL: http://gogopop.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0