desperata husfruar på tv



som lovat; en uppdatering i vardagsrummet. så ser det ut nu.
dricka te, äta mackor och se på desperata husfruar. och sitta lite vid datorn också.

tänkte att jag kunde skriva lite om vad som hänt också.
i onsdags fick vi tillbaka hemtentorna och det gick inte bra alls. eller, fick godkänt på en del. hemtentan bestod av 3 delar och jag hann bara skriva 2 delar. alltså fick jag hälften rätt, kan man säga. så nu måste jag skriva de två delarna och lämna in den 30 november. heja heja!

och sedan på torsdagen gick jag och hannes på borås djurpark. här kommer lite bilder. (vi fick ingen studentrabatt!! :()


söta björnarna. kolla hur den ena vinkar därbak!!

stolta lejon! :D lite lejonkungen-feeling!

söta apor! :D

här är jag brevid en icke-levande dinosaurie! (arre; här är klänningen på!!)

här är min lilla sötis!

puss!

Kommentarer
Postat av: Alkiz

Det var ju synd att det inte gick så bra på tentan för dig. Men jag håller tummarna för att det ska ordnas upp innan slutet av november :) Att göra om tentor och omtentor är inte så farligt som man tror.

Tack för presenterna förresten ^__^ Underläggen är lite skeva, men när de används ett par gånger borde de plattats ut.



Kramis

2009-11-04 @ 01:01:37
URL: http://alakazam.blogg.se/
Postat av: Alkiz

Haha, jag har lagt undan alla utom en i grytskåpet under några glasformar :P Den sista ligger i vardagsrummet under en bok och en hantel, så den borde nog kunna platta till sig snart ;)



Usch ja, nya moment och delkurser kan vara förvirrande ibland. Men när man väl kommit igenom det en gång är det inte lika farligt nästa gång (dvs nästa kurs typ ^^;)

2009-11-04 @ 12:01:12
URL: http://alakazam.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilka fina bilder!!!! Och du har ett himla mysigt vardagsrum,,,med så många fina minnen,,,oah vilken lampa så himla fin



kramis

2009-11-07 @ 21:51:17

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0