det är dags nu

för en lite uppdatering... har bara 3 skoldagar kvar nu ungefär. puss på det. (stressigt värre)
men jag chillar. lite i alla fall. allt går faktiskt bättre än jag trott. :D
<3 återkommer imorgon. nu ska jag sova!

om ni vill kan ni gissa låtar och om ni vill göra en egen lista, den var faktiskt rolig att göra:

1. Sätt din spellista på blanda
2. Skriv ner första raden ur de först 15 låtarna som spelas, oavsett hur pinsamt det är.
3. Om någon gissar rätt på någon sång, så ändrar jag texten till fet stil"

Inget googlefusk nu, snälla?

1. You spin my head right round, right round
2. Ja, det blev ju mer och mer, som jag minns det.
3. Summer lovin‘ had me' a blast
4. Du säger att kärleken aldrig var till för dig - Håkan Hellström - Försent för Edelweiss
5. Det var som långa tåg av längtan
6. Vad vet du om månljuset, förrän du blivit sönderslagen under det - Håkan Hellström - Brännö serenad
7. I februari var det bottenfryst i mälaren
8. Så som himlen ser ut en tisdag över skolans kommunala korridorer - Lars Winnerbäck - Söndermarken
9. I hans trädgård faller äpplen idag
10. Now it's time to say good night
11. Dom är uppe på taken, alla är högt över staden - Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
12. Här under vattnet är jag blå
13. I was deprived of a young girl's dream
14. I min klass på högstadiet gick Camilla Lundberg - Doktor Kosmos - Högstadiepersonerna
15. Du hade rätt, sångerna kom från andra länder - Lars Winnerbäck - Där elden falnar (men fortfarande glöder)

Kommentarer
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

11. Dom är uppe på taken, alla är högt över staden



är iaf en Håkan Hellström låt. Nu kan du få mig så lätt.

2009-05-20 @ 19:54:15
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Siggi

helvete vad irriterande jag kan ju texten på nästan alla låtar men jag minns ju aldrig vad dom heter. ååhå . meen :D domhär kunde jag iaf.. ja ovanstående kommentar och

3.Grease - tell me more

4. håkan hellström- försent för edelweiss

6. håkan hellström - brännö serenad

8. winnerbäck - söndermarken

14. doktor kosmos - högstadiepersonerna

15. Winnerbäck - när elden falnar men fortfarande glöder .. tror jag den heter haha fan

Nu ska jag minsann plugga engelska ! Puss

2009-05-21 @ 10:59:27
Postat av: siggi

fan en bokstav fel på sista låten ååhå men jag tycker jag borde få rätt iaf ! jag kollade bara på skivan EFTERÅT jag lovar :)

2009-05-21 @ 11:04:12
Postat av: siggi

jag vet nummer sju men jag vet inte vad den heter :(

2009-05-22 @ 14:10:54
Postat av: siggi

och haha fan jag är ju senil . jag har gjort två engelskauppgifter woohoh och klippt mig ! haha jävlar

puss

2009-05-22 @ 14:12:03
Postat av: anna

nummer tolv, saker man ser av kent.

2009-08-07 @ 11:04:29
URL: http://unlaced.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0