josåatteh.

nu uppdaterar jag lite... eh, jag färgade precis håret så nu lyser det rött - perfekt nu när det börjar bli vår. har lite hemligheter på gång, tänkte att det är bättre att berätta om dem när de är helt klara.. ;)
jo på lördag är det vernissage! kom kom!! :D
har mest hållt på med det, sen idag hade vi religionsprov som gick bra!! nästa vecka; prov i idrott & mediekunskap.



så att eh, nu ska jag sova! ska upp klockan sex imorgon ju! inte varit uppe så tidigt denna vecka.
godnatt säger jag och mitt röda hår. (ja, vi har inbygd webcam i datorn. haha lol)

puss

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

hehe söten!! Du är jättefin i rött hår!





Tell me your secret!! YOU'RE PREGGO! :D

2009-03-20 @ 17:33:17
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Natalia

Va fin du va i håret! Färgen passade dig superbra!



Svar: hahaha åh faan de sant ju, du är nog den första som uppmärksammat detta!

2009-03-23 @ 20:22:34
URL: http://chocolait.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0