ahhhhhhhhh

tänkte bara uppdatera lite nu. sitter i hannes säng och är lite smått hungrig. vi kom hem från arvika kl halv fyra inatt och jag sov till kl tolv på förmiddagen. vi tvättade och dammsög bilen också. vi har också hunnit se orgazmo... nu kan jag pricka av lite saker på "att göra"-listan i alla fall:
  • åka på festival - arvika & metaltown
  • sommarjobba och tjäna lite kosing
  • vart sjuk på midsommar och sedan dess fortfarande sjuk
  • blött näsblod massvis av gånger (antagligen pga förkylningen)
dock har jag inte alls haft tid att träffa alla godingar.. men nu ska jag vila upp mig och bli frisk så att vi kan åka & bada!! :D om det är dåligt väder får vi väl ha filmkväll eller något. allt funkar! nu vill jag bara äta något ååååh. eller dricka något så att det inte gör så ont i halsen. men jag återkommer om någon vecka eller så. ska inte hänga vid datorn varje dag... :P

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0