himalaya high

är helt förälskad i loka likes asia, speciellt smakerna himalaya high (vit persika & grönt te) och macau moon (hallon & litchi). litchi är en väldigt fin frukt som kommer från kina, frukten användes ett tag till skattebetalning.

här är alla smakerna <3

helgen har varit väldigt trevlig. i fredags påbörjade vi älsklingens shopping, som vi sedan fortsatte dagen efter. senare på kvällen kom jennie över och vi bakade kladdkaka och såg lite halvt om halvt på ice age 2. på lördagen shoppade vi lite mera och åkte till ikea - där jag shoppade kuddar! på kvällen hängde vi med siggi och spelade barngeniet. hannes vann, siggi kom två och jag sist. :(
och idag åkte vi på utställning på frölunda kulturhus och då åkte mamma med också. sedan gick vi till indiska, för jag skulle visa mamma vilken väska jag vill ha.. och nu har hon gått med på att betala halva :)
efter det åkte vi hem och käkade lite och sedan for vi in till stan där vi fotograferade lite. och så träffade vi johanna. tog 60bussen till redbergsplatsen och köpte godis, hängde lite i maggas lägenhet och lämnade av älsklingen på tåget.

nu sitter jag här och ska väl bege mig till rummet och se på hål i väggen som börjar om en dryg timma. efter det kommer ju på spaning med bridget jones, får se om jag orkar se den.. annars ska jag väl sova?
ska upp tidigt, har ju faktiskt en tid att passa imorgon. ska befinna mig utanför scandinavium kl 8.15 på morgonen imon.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Alkiz

Konstigt att Hannes vinner spel :P

Hur går det med bilderna av mitt rum förresten? ;P

2008-09-15 @ 10:10:25
URL: http://alakazam.blogg.se/
Postat av: julia.

åh, jajjemen. de är ju kanongoda!

2008-09-19 @ 23:08:25
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: julia.

haha! nej då, din blogg som är så fin ju.D hur har du det nowadays btw? kram

2008-09-20 @ 17:35:46
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0