zigernarliv dreamin & svenskaplugg

har precis druckit upp en stor kopp med varm choklad och marshmallows. ska ta tag i två svenska uppgifter, en språkessä och brev till huvudkaraktären i boken pesetas. nästa vecka börjar praktiken, allting verkar bra, min handledare låter jättesnäll och så. igår var jag ute mitt i natten, efter 22.00, och fotade månen - min inspiration har börjat komma tillbaka. & tacken jag fick för det var att mitt minneskort till kameran skrämde livet ur mig. trodde den tog bort filer och ja, att den inte ville vara tillsammans med kameran längre; för det stog "inget cf-kort" när jag startade kameran. men det lurades bara.

& idag var min klass, MP3F, på valhalla och hade simning. vi var sju personer av sisådär 23 stycken. lovande. vi räddade liven på varandra och simmade cirkus åtta längder i bassängen.

just nu älskar jag att mitt hjärta har praktik i göteborg, det gör att vi träffas 5 gånger i veckan. det är helt underbart!
och jag älskar att allting är utrett, ingen är sur på någon, att jag promenerar varje torsdag med jennie. <3 och ja så gott som allt älskar jag.

puss på er alla, ni är fina och ni vet vilka ni är.

alltså. det ENDA som skulle kunna förbättra allt nu, vore ett par vinterskor och pengar som betalade dem och lite andra grejer.. materiell lycka.

Kommentarer
Postat av: MH

Underbart med varm choklad och mashmallows! :)

2008-10-22 @ 17:42:02
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Johanna

Jag kom på att jag är skylldig dig 30 kronor :D sedan typ innan sommaren :O

2008-10-22 @ 18:05:26
URL: http://johannamodin.blogg.se/
Postat av: Siggi

mhh rörigare än rörigast ^__^

2008-10-22 @ 20:19:50

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0