idag minns vi:

arvikafestivalen noll7! tyvärr ingen återvändning till värmland iår - för när jag hade råd med biljetten var det dåliga band bokade och ja, nu har jag inte råd.

här kommer i alla fall tjusiga bilder, tagna med min mobilkamera:

image210
våran stero någon dag innan festivalen började tror jag. camp synth hette vi :D

image212
jag var ego, cool och svarthårig.

image213
här är sötaste! vi hade mysigt snack med magnus och brian. åt mackor och drack cider!

image214
här tror jag att infected mushroom spelar!

image215
slagsmålsklubben körde sitt sämsta gig ever, vi blev leriga & gick ner och sjuklingade oss :(

image216
såhär såg campingen ut sista dagen vi var där (dagen efter festivalen var slut)

image217
sedan begav vi oss ner till stationen för att åka hem :(

åååååh. fett pepp på emmaboda!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig dag! :)

2008-05-27 @ 17:08:49
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: julia.

åh! arvikafestivalen i mitt hjärta! trots att jag åt den äckligaste lökpizzan ever.

2008-05-30 @ 18:06:51
URL: http://julia.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0