fortune cookies in the park

idag har man hunnit med fotografering vid kommersen, picknick på botaniska trädgården och lite pluggande.

jag och hannes mötte jonny vid järntorget. anledningen till detta var för att jag behövde lite modeller inför sista uppgiften i foto B - kontraster. fotograferingen gick oerhört snabbt och vi satte oss på första bästa spårvagn in mot stan för att möta upp en nyklippt siggi! eftersom ingen av hos hade så bråttom drog vi till den asiatiska livsmedelsaffären... där vi köpte fortune cookies!
sa adjö till jonny och satte oss på femmans spårvagn för att köpa baguetter till våran exklusiva picknick. när vi kom fram så köpte två killar framför oss 11 baguetter!! de köpte upp ALLA kyckling & curry-baguetterna... men killen i affären gjorde nya till oss. snabbt :) vi hoppade på olika spårvagnar och bussar och tillslut kom vi fram till botaniska trädgården.. där det vankades bröllop! letade upp en bra plats, i skuggan, för att förtära våra goda baguetter!
innan vi åkte hem gick vi och hälsade på sköldpaddorna såklart!

ny mobil fick man också i torsdags, är superdupernöjd, kameran är inte alls fy skam för att vara en mobilkamera!

puss!
(jo jag tänkte kanske ladda upp lite bilder, när jag orkar)

Kommentarer
Postat av: julia.

åh. järntorget på våren är det finaste som finns!

2008-06-11 @ 10:28:48
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0