praktikplatser

image199
ung & trygg
det är där jag kommer att spendera mina fem kommande veckor. ja förutom under vecka 13 eftersom för då är det påsklov som gäller. det ska faktiskt bli ganska spännande, dock är jag liiiite nervös inför måndag - för jag har inte en aning om vad för bilder jag ska ta med och visa.. man undrar ju lite över vilka bilder hon kan vara intresserad av att se, jag har ju inte direkt tagit några bilder som har med t.ex mobbning att göra..

image200thomas yeh - matfotograf
dessutom kommer jag troligen att få vara på ett annat ställe, under torsdagen & fredagen v. 16.
och det är hos denna fotograf som tagit detta fotografiet till vänster.
fotografen heter thomas yeh, men jag vet inte helt säkert på om det är med honom jag kommer att få arbeta med.
han fotograferar för till exempel aftonbladet. :) lite spännande att få reda på vad de gör för att få maträtterna till att se så goda ut!

men men det märker vi väl! nu får jag nog fundera vidare på vilka bilder jag ska ha med mig och visa för jenny på ung & trygg på måndag.

puss :*
speciellt till min älskade älskling hannes <3

Kommentarer
Postat av: Siggi

han använder lim ! haaha jag lovar att manne har rätt på den punkten

2008-03-13 @ 21:49:14
Postat av: Siggi (igen ) ehhee

Lisa jag har läst paper cuts säkert för många gånger och jag är kär

2008-03-13 @ 21:50:23
Postat av: julia

huh...folkets hus? i trollis? vad. detta har jag missat, eller fattar jag helt enkelt inte;P jo, folketshus, jag antar att du menar kulturbaren och det tror jag inte brukar kosta speciellt mycket. men jag har helt ärligt ingen koll. jag trodde att det var mer äldre som hängde där, men cirkus miramar är ju bra jue. men vad var det mer för trollhätteband? spring johnny kanske?

2008-03-13 @ 22:00:50
URL: http://julia.blogg.se
Postat av: Julia

hej du! jag vet inte exakt vad det kommer att kosta, men de andra grejerna har nog kostat runt 120-140 pix!

2008-03-14 @ 07:40:30

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0