men vem är det som du tänker på om natten, när du vakar, idiot?

PUST. och lite stön faktiskt. har nu skrivit klart min musikanalys. kan inte medge att den blev något särskilt bra, måste bara samla mod till att redovisa imorgon.
och på tal om redovisa, så hade vi våran efterlängtade redovisning av projektarbetet idag. det gick bra trots omständigheter, såsom: att inte prata med varandra.
jag menar ingenting illa med rubriken, eller i alla fall ingenting jag kan säga nu, det handlar inte om mig i alla fall! det är bara ett citat från låten jag analyserade, lars winnerbäcks "idiot". mm. så är det.

på lördag klockan nio bär det av till påarp. där ska vi bli lite kristna kanske. fotografera ska vi definitivt göra. och inte bry oss ett skvatt om vad som väntar veckan därpå.
miaow miaow. ge oss en lägenhet pliiiiiiiis?

skrev två a4-sidor på min utvärdering idag. heja mig. sigge skrev i och för sig tre.

sen är det dock lite orolighetsfaktor som ligger här ovanför mig, som ett litet moln som snart ska brista ut i ösregn. vi ska ut på APU v. 12 och vi har inte fått reda på vart vi ska vara och vi har inte fått reda på när vi ska få reda på det, eftersom alla vet så himla mycket på min skola!

jag vill skicka bilderna till labbet, okej kanske inte alla. puss!

min läpp är svullen för jag har bitit mig själv 3 gånger sen igår. två gånger när jag åt mat och den tredje gången för att inte säga någonting dumt.


Kommentarer
Postat av: Natalia

hahah kan förstå att du inte vill se den igen :P Men de va ett år sedan jag såg den, så de va dags att uppdatera hjärnan och slippa arbeta på lektionen :P

2008-03-04 @ 22:03:26
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

åhh de så gott med hemgjorda, det var år sen vi gjorde :P

2008-03-06 @ 11:00:59
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: julia

oh. du verkar ha fått en hel del bra gjort. mer än jag i alla fall. och att bita sig på läppen är ingen höjdare. blir lätt en kedjereaktion och man biter sig 1000 gånger utan att man vill.

www.julia.blogg.se

2008-03-06 @ 19:16:42
Postat av: julia

hej du! läget? hoppas allt är fint.

www.julia.blogg.se

2008-03-08 @ 10:03:03
Postat av: Siggi

VAAA ? JAG GÅR UNDER FULLSTÄNDIIIGT !! vi måste diskutera saken imorgon jag vet inte var jag ska göra av mig sjääälv !½!!!!

2008-03-09 @ 23:24:31

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0