oh dear...

usch, tror jag fått ett fästingbett på benet. och jag som bara trodde det var ett vanligt myggbett.. icke sa nicke. tack till hannes och siggi som uppmärksammade det hela.. och till min och hannes mamma som också gjorde det.. och till tanten i sjukvårdsupplysningen. blää, vill verkligen inte käka antibiotika alltså >__<

aja, always look on the bright side of life? nu är det första juni & bara nio dagar kvar i skolan. dessutom ledig på fredag! ja och på torsdag bär det iväg till uddevalla för att fira emma (hannes kusin) som tar studenten. bakade chokladcupcakes som jag tänkte ge till henne!

Kommentarer
Postat av: Siggi

Stackare ! vi borde dock bli dina personliga sjukvårdsupplysare ! (:

2008-06-01 @ 21:04:37
Postat av: arre

ÅH! Jag är så glad att jag alltid upptcäkt det två fästingar som försökt landa på mig innan de bitit sig fast. skiträdd för dom! O_O;;

enda djuret osm inte har någon del i näringskedjan eller.

2008-06-03 @ 20:49:01
URL: http://tjelsi.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0