i love you so much

igår idag och imorgon. vi har all tid i världen. 2 år & 9 månader (igår, eftersom klockan är över 00:00). lång tid och längre ska det bli! du är den bästa som finns i hela världen. puss <3

jag har fått penicillin mot mitt fästingbett nu, ajsing bajsing. 3 tabletter om dagen i 10 dagar, trettio tjocka tabletter. usch. köpte två nya linnen för att trösta mig, kommer antagligen bli jäääättetrött av denna medicinen. är liksom trött i huvudet utan den.
ska baka nya muffins imorgon, de andra har blivit för torra typ. eller.. det känns bättre med nya, lagom färska, att ge bort än 5 dagar gamla. blä på min planering.

imorgon (idag) blir det kopiering i labbet med siggi! undra vad jag ska ge mig på då..
har förövrigt kommit på vad mitt projektarbete ska bli för något. verkar lovande.

btw: jag har blivit publicerad på goteborg.se nu! här är beviset:
image219

& så blev jag utmanad av arre att göra denna lilla grej. okej, varsågoda:

tre namn du går under:
1. lisa
2. flisa
3. gogopop

tre saker som skrämmer dig:
1. spindlar
2. mörka skogområden
3. läskiga människor på stan som frågar konstiga saker

tre saker du har på dig:

1. winnerbäck-tshirt
2. pumashorts
3. bikiniöverdel

tre sanningar om dig själv:
1. jag älskar ljudet av att dammsuga
2. jag är en riktigt dålig förlorare
3. jag har dåligt självförtroende

tre av dina hobbys:
1. fotografera
2. vara med hannes och mina vänner
3. nuförtiden: slösa pengar

tre saker du verkligen vill:
1. få jobb inom foto
2. klara av mitt projektarbete
3. sova

tre jag utmanar:
ni som vill!


Kommentarer
Postat av: julia.

åh, vad roligt att du blivit publickerad! GRATTIS! och usch för tabletter, kan inte svälja sånna...

2008-06-08 @ 12:29:12
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: julia.

ah, ja vet. det är storlekarna som är det värsta. därför tänkte jag sälja det jag köpt men inte passat... synd, för man vill ju helst behålla.

2008-06-09 @ 09:52:29
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0