salta havsbad, efterrätter och kossor

hemma från halmstad. eller, jag kom ju hem igår egentligen. som rubriken lyder så har jag och hannes badat mycket varje gad, ätit mat hela tiden och efter varje middag fick vi efterrätt. när vi inte gjorde det så målade vi mormorns hus med rosa och blått.. och lite vitt. när det inte var badväder gick vi förbi kossorna och hälsade och fotograferade dom. jag fick också känna hur en kossas tunga känns, blä, hur sträv som helst! jag ska snart tömma kameran på kort och ladda upp en hel drös åt er.

jag fick också lite grejer med mig hem därifrån. bland annat en popcornmaskin, fotoböcker och tyska fototidningar. och lite extra vikt säkerligen, med tanke på att vi åt hela tiden!

puss!

Kommentarer
Postat av: julia.

ådet låter ju hur underbart som helst! det där med salta havsbad...

2008-07-18 @ 20:53:37
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0