you can always go downtown

vi kan börja med att gratulera min fader som fyller hela 57 år idag (torsdag)! hurra!!

började med estetisk verksamhet i skolan igår och det var förvånansvärt roligt! vi spelade bas och sjöng downtown. :) jag fick oturligt nog testa allting i början, hålla instrument och sånt eftersom jag satt tillgängligast.. morrr.. ;P

nu vet jag vad jag ska få i födelsedagspresent, eller, i alla fall två saker. :D wiiiiie. underbart bra födelsedag kommer det bli i alla fall.

dessutom beställde mor min ett par stövlar till mig från ellos, ska väl ses lite som en present också kanske? och jag kommer ha snyggast fötter, om det blir regn, denna festivalsommar i alla fall! känns faktiskt bra att kunna packa med sig stövlar ifall det skulle börja regna, som det gjorde förra året.. så här ser de ut. och de har anlänt på okq8 och min kära fader ska hämta de idag (fredag)! :)

en annan sak som jag köpt denna månaden är en underbart fin och mysig sjal från indiska, för 79:50. den ser ungefär ut som en palestinasjal, men eftersom jag inte kan stå för sjalens betydelse så vill jag inte köpa en som ser exakt ut som en sådan. den är i och för sig svart och vit, men istället för bara rutmönster så är det stjärnor och lite rutmönster på :) har dock inte hunnit ta kort på den än, men vänta bara så ska ni få se på andra bullar!

ni får väldigt gärna uppvakta mig på min födelsedag, innan eller efter spelar ingen roll. har inga planer som helst.. typ? denna helgen kan man dock inte "ut" och fira eftersom jag oturligt nog fyller på måndag.. och nästa vet jag inte ens om jag befinner mig i göteborg. ^_^

födelsedagsnedräknare: 4 dagar

Kommentarer
Postat av: Julia

åhh. va kul med nya festivalstövlar! Kram

2008-01-13 @ 11:44:25
URL: http://bagladies.webblogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0