I'm gonna give you ca-andy!

igår var jag på fest hos min vän jennifer, som fyller år två dagar efter moi. det hela började hemma hos hennes syster klockan 6. men eftersom vi, jag andrea & jonny, aldrig varit hos hennes syster så kom vi dit 20 minuter INNAN allting började.. och det brukar ju alltid vara känsligare att komma tidigt än att komma sent, eller? det verkade i alla fall vara okej, för de sa ingenting om våran tidiga ankomst!

vi gick in i den superfina lägenheten (fick sånt där jag-vill-flytta-hemmifrån-ryck när jag var där), sedan kom resten av folket inom loppet av en timme kanske. vi åt tårta, fast egentligen var det pepparkakspaj med vaniljsås på, chokladfyllning och med jordgubbar på - gott var det i alla fall. och på det så drack vi rabarber och grädde te <3

dessutom så följde jag med ut, för första gången också, men det krävdes mycket tjat.. för jag trodde inte att jag hade råd. men tji fick jag! jag och jennie fick komma in gratis (inträde på 20:- annars :P) eftersom vi nyligen fyllt 18!! helschysst. sen eftersom jag inte är någon stordrickare, så att säga, så drack jag bara ett glas cider och det gick på 30:- och det var en lyckad kväll för min del! eftersom jag skulle upp tidigt idag så drog jag iväg från krogen runt tolv, ställde mig och väntade på bussen vid järnvågen och var jättekissenödig och var hemma halv ett på ett ungefär.

nu tänkte jag också lägga upp den bilden på min mormor. here you go:
image178
men nu ska jag se på miami ink. PUSS

och måste tillägga att min kära broder fyller 17 år idag! HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Hahaha okej, men dåå förstår jag hur ni orkade :P det är kul att se flera filmer efter varandra, så länge man har roligt sällskap och skön stämning samt sköna kläder så går det ;)

2008-01-28 @ 10:59:53
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Julia

Gud vilken härlig bild! Dennser sådär härligt gammal och nött ut, eller som om den komemr från ett annat årtionde:D Den var ju hur bra som helst ju! Kram

2008-01-28 @ 20:07:59
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Julia

Den dära bilden hade kunnat vara som en reklam för symaskinen! Kram

2008-02-01 @ 15:51:33
URL: http://bagladies.webblogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0