hit me with your best shot/året som gått

J A N U A R I
image160
datum: 10e - pappa 56 år, 14e - jag 17 år, 27e - victor 16 år
övrigt: svarthårig, hjälpte niorna att hitta rätt på öppet hus på munkebäcksgymnasiet, spelade mycket alfapet, snö, studiepass, jag skaffade bilddagboken.

F E B R U A R I
image161
datum: 8e - nina 12 år, 13e - hannes 18 år, 14e - alla hjärtans dag, 17e - 18årskalas för älsklingen
övrigt: fortfarande svarthårig, fortfarande snö, fotografering i hamnen i uddevalla

M A R S
image162
blommor på marken!! same old hairstyle, vårbilder på fotolektionen, var lite färgglad

A P R I L
image163
datum: 4e - mamma 42 år, 13e - slagsmålsklubben @ sticky fingers, 20e - wednesday 13 @
övrigt: fortfarande inte gjort någonting med håret, jag brände mig på en popcornkastrull, nästan hela familjen besökte uddevalla (borgen och så), fotograferade i studion

M A J

image164
datum: 16e - maria 22 år, 25e - nationalteatern @ liseberg, 29e - kristian anttila @ liseberg
övrigt: nu färgar jag utväxten röd, var på språkcaféet med spanskan XD

J U N I
image165
datum: 13e - skolavslutning
övrigt: sommarjobba för 3e året i rad på eklanda screen, hejdå MP1H, fick tillökning i djurfamiljen - dixie

J U L I
image166
datum: 10-15 - åkte till arvika för andra gången
övrigt: började blogga efter arvikabesöket

A U G U S T I
image167
datum: 27e - började skolan
övrigt: beställde biljetter till kent, efter mycket om & men, var lite på kulturkalaset, köpte mitt objektiv (50mm), hej MP2Fa, fick ett till (o)djur - skorpan

S E P T E M B E R
image168
datum: 3e - 2årsdag, 6e - kristian antilla @ bengans, 7e - håkan @ liseberg, 27e - lars winnerbäck @ bengans
övrigt: var på en väldans massa signeringar & gratisspelningar, var i norrköping i slutet av månaden

O K T O B E R
image169
datum: 16e - ida 20 år, 26e - lars winnerbäck @ lisebergshallen, 16e - kent @ bengans
övrigt: håret mer rött än svart nästan, fotade med siggi, klippte håret på min broder, fotade jennifer till mitt bildreportage, jag & hannes köpte en liten sköldpadda (ej riktig), hannes köpte en guitar hero-gitarr så vi lirade armarna av oss.

N O V E M B E R

datum: 25e - kent @ lisebergshallen
övrigt: vi var gitarrhjältar i november också. jag började få ångest över mitt hår, satt i timtal och letade frisyr, var sjuk i flera hundra år - nedrans övre luftvägsinfektion, sen i slutet blev jag frisk.

D E C E M B E R
image172
datum: 17e - marilyn manson @ scandinavium, 21e - avslutning, 31e - nyår med hannes, siggi & magnus
övrigt: det började vankas jul i göteborg och allt sådant. jag klippte mig den 5e och blev fin i håret. färgade hela håret rött (förutom det som var kvar från det svarta, eftersom jag inte tål blekningsmedel), fick lite ångest för skolarbeten, för att det var så mkt som skulle göras på så kort tid

Kommentarer
Postat av: Natalia

svar: visst är det jobbigt men det behövs! Man vet aldrig vad för bakterier det finns på allmänna platser...

Du passar jättebra i håret som du hade i december, vilket du troligtvis har nu också! =) hihi

2008-01-05 @ 13:01:35
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Siggi

HAHA Språkcaféet, jag dör

2008-01-05 @ 21:34:54
URL: http://ganskaogenialisk.blogg.se
Postat av: Julia

Vilka fina bilder! Kram

2008-01-06 @ 15:55:32
URL: http://www.bagladies.webblogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0