remember wherever you are - you're always amazing

åh. fick sova länge idag i alla fall! wohoo. har ätit frukost: omelett, två ostmackor och ett glas mjölk. under tiden jag åt min underbara måltid tittade jag på smallville och oprah. på oprah idag var det heidi klum och hennes make seal och stevie wonder och hans fru kai milla. åh det var så fint att se på det, speciellt när de letade upp seal's fosterfamilj. och jag började faktiskt inte gråta även ifall han själv gjorde det. haha, jag är så känslig mot sådant.

men nu ska jag allt lägga mig i ett varmt bad innan hannes kommer hem från skolan! alltså får jag ligga där i ungefär en timme kanske.
så puss puss!

[har börjat med lite förändringar på bloggen nu, som ni kanske ser. men skulle gärna vilja ha lite tips om hur den kan se bättre ut. och främst av allt hur man gör en snygg bakgrund , typ en tapet eller så.. >__<]

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh, va skönt med ett bad:D Å va snygt du gör det:D Kram

2008-02-15 @ 13:39:57
URL: http://bagladies.webblogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0