holiday in cambodia

idag var jag och siggi ute och gjorde stan osäker. vi genomsökte både myrornas och emmaus efter ett par perfekta geekglasögon.. och det fanns INGA!! vi var besvikna en liten stund. sedan, när vi varit i båda affärerna, upptäckte vi att vi faktiskt fyndat med oss lite grejer ändå.. bara sådär, ni vet.

jag köpte:
en pandasparbössa (bild kommer), 10:- på myrornas
ett par svarta converse (bild kommer), 150:- på emmaus

siggi köpte:
ett par kängor, tror det var 75:- på myrornas

dock var mina skor 2½ storlekar för stora, men jag ska lägga i extra sula och så.. hehe



i lördags, 2/2, så hade vi föresten kalas för alla januari/februaribbarn i familjen. alltså; min pappa, jag, min lillebror och min lillasyster (fyller 8/2 - på fredag).
 då fick jag ett jättefint påslakanset av min gulliga mormor, som ni ser två inlägg ner och ett underlakan. påslakanet och örngottet är vitt med svarta blommor på och underlakanet är svart. så nu är min säng jättefin. ska ta en bild på rummet med blixt till foton också, så det passar ju bra att det är nybäddat nu.
 jag fick också ett par guldörhängen - som jag däremot ska byta eftersom jag föredrar silver - av min syster. fick också en night fairy (bild kommer) som sägs ska göra så att ens drömmar går i uppfyllelse, vi får väl se om den funkar. om inte, så gör det ingenting eftersom den är så himlans fin!


Kommentarer
Postat av: Siggi

2 och en halv . okej okej jag hittade inte det fina enhalvtecknet ..Jag sitter vid en macdator i skolan , så jag skyller faktiskt på det ^_^ . Det är inte så oerhört jättestort ehehe :P . Jag kunde faktiskt gå i mina :D fast dom är hemma nu , det regnade .

2008-02-06 @ 09:26:36
Postat av: Julia

Shit vilka fynd! Kram

2008-02-13 @ 14:52:52
URL: http://bagladies.webblogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0