jul jul strålande jul

så var den julen över! jag var inte särskilt pepp på julmaten, men den var okej. blev helt hysteriskt glad över julklapparna. vilka är; (bilder kommer senare, kanske?)
  • två filmer med johnny depp; sweeney todd & ed wood
  • två tekannor; en röd & en svart
  • två koppar, svart/vita
  • ett spa-set som innehöll; tofflor, bodylotion, badskum och -salt, en tvål samt en massagesak
  • mer badsaker (bodylotion, badsalt, badskum & shower peeling)
  • ett par hello kitty-sockar
  • två sköldpaddegosedjur
  • en ask noblesse
  • en svinhårsborste
  • en minneskortläsare
  • ett presentkort på H&M, 250:-, som låg i en hello kitty-necessär
  • ett par handledsvärmare med fluff på
  • en ljuslykta som ser ut som en lampa
  • pengar!! :D
  • en extern hårddisk, 500GB
julklappen jag gav mig själv; ett smycketräd från IKEAs fyndhörna <3 dessutom så fick hela familjen ett nintendo wii i julklapp med lite extra spel: mario kart m ratt, high school musical 3 dance, super mario galaxy, super smash brawl :D:D:D
direkt efter klapparna var utdelade installerades konsolen
& alla skulle spela wii sports samtidigt!

så nu är det dags att skriva ny önskelista till födelsedagen!! :D

Kommentarer
Postat av: s

asså haha hur fan orkar du skriva allt ? x)

2008-12-29 @ 18:01:31
Postat av: julia.

haha! som sagt. du fick asfina julklappar!;)

2008-12-29 @ 18:57:32
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Natalia

åh grattis moster från moster :P Visst är det otroligt kul att ha ett litet barn i ens omgivning? :D



Ja år 2009 blir definitivt ditt år, kommer bli mitt och pärones år också, jag blir 20, mamma 50 och päronen firar 30 år! :D

2009-01-01 @ 15:08:11
URL: http://chocolait.blogg.se/
Postat av: Sassy

Sweeney Todd är riktigt bra! Ed Wood var det så länge sen jag såg...

2009-01-03 @ 19:34:48
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Sassy

Jag såg Ed Wood för flera år sen, jag har för mig att den var lite annorlunda och bra:) Johnny Depp är ju alltid bra, så jag förstår att du samlar på hans filmer:)

2009-01-05 @ 09:13:42
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0