tikkle me

os-invigningen var pampig, såg ni? söta små kineser som var iklädda finfina kläder. snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng och känna mig avslappnad. jag har ju spenderat dagen med att städa hela rummet [inkl. dammtorkning och göra rent spegel + tv] dessutom har jag flyttat ut en stol så nu har jag lite mer yta när man kommer in i rummet. frågan lyder nu: ska jag ta tag i att göra ordning alla lådor imorgon?
kanske. får se.
nu ska jag upp och borsta tänderna, sedan hoppar jag i kojs och läser lite, kanske spelar lite patiens. och lyssnar till detektivbyråns ljuva toner. köp deras ep. ni blir inte besvikna. annars kan ni kika här.

Kommentarer
Postat av: julia.

åh, jg gillar liksom inte os-invigningar. det är så propagandikt...

2008-08-10 @ 13:34:21
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0