space invaders!

mitt rum blev invaderat av fem stycken spindlar och en vårtbitare igår! jag är sjukt rädd för spindlar, oavsett storlek, och för att inte tala om gräshoppor och vårtbitare. jag dammsög upp spindlarna och jag var tvungen att döda vårtbitaren.. eller inte tvungen, men jag kunde inte sova med tanken på att den skulle hoppa omkring i mitt rum.

när jag vaknade imorse fann jag ännu en spindel i mitt rum. jag hoppas att det inte börjar regna. ska städa mina lådor snart. ska bara skriva detta. och kolla någonting annat. minns inte riktigt. men något.

puss

Kommentarer
Postat av: julia.

jag är dödligt rädd för vårtbitare!

2008-08-11 @ 09:31:06
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0