home sweet home

nu är alla mina sommarlovsplaner slut. eller, jag ska ju gå på kulturkalaset som typ börjar om någon vecka. sen ska jag vara utan hannes i en hel vecka, när han åker till berlin med sina polers.

är tillbaka från emmaboda nu också, helt klart en bra festival - men nästa år blir det faktiskt arvika! var på många konserter, men vissa fick man gå ifrån pga det dåliga upplägget av schema (visst, ingenting började samtidigt - men...) och på grund av dålig soundchecking som tog typ hundra år?

bilderna kommer upp när jag fått ordning på allting och typ samlat alla mina bilder på samma ställe , som det ser ut nu har jag de utspridda på 3 olika datorer.

puss

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0