update!

angående ny mobil och så.. jag har insett att jag inte alls vill ha en LG viewty, eftersom att jag fått se några bilder med högsta upplösning och de var verkligen inte vackra.. :/
nu däremot har jag bestämt att jag vill ha en nokia N95 8GB och det känns lite roligt eftersom senaste nokia-telefonen jag hade var en 3310. ^^

n95:an är ju ganska lik lg:n, men ändå inte. eftersom det finns knappar på den och så, jag tror jag att jag är en sådan person som verkligen inte gillar när knappar syns på telefonen. (nu var det inte så att man såg knapparna på lg:n, eftersom den har touchscreen, men ändå!) såhär ser i alla fall den nya mobilen jag funderar på ut:
image205

en annan update är angående kjolen, jag var på lindex idag och skulle testa den. tror ni inte att den bara finns i en storlek då? och i storlek 44! helt sinnesjukt. men jag lyckades ändå bränna nästan 200kr idag, eftersom jag var på topshop.. och nu är det bevisat, man kan inte gå in där utan att komma ut med tre par trosor. :( jaja, vill man vara fin så får man lida pin!

vi syns i marschallens skugga.
amen

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0