our lips can touch

jag är, med all säkerhet, inte den enda som
verkligen älskar den här videon & låten.
kanske ett nytt bra band som man ska lyssna på?
eller bara ett som gör en bra låt? vad tycker ni?
image81

this week:
  • måndag - satte mig alldeles för sent med engelska- & samhällsläxan.
    prioriterade att se top model 8.. skulle sett jens lekman med andrea också.. förlåt! :<
  • tisdag - såg finalen i top model! ah, jaslene förtjänar det nog tror jag ^^
  • onsdag - hade bara matte b, gick på jakt efter kalender - hittade en på ica maxi för 99:-
  • torsdag - ah idag då - se på idol!
    [övrigt: hannes + jag = 2år och 10 dagar!]
  • fredag [imorgon iofs] - åker till hannes 16.50

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Skön bild :)

2007-09-29 @ 14:23:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0