beneath the blue

jag har då fått klagomål från lilla siiiiiigrid, att jag skriver för mycket om skolan.
så jag ska nu försöka att inte göra det.. ^^;
men jag menar jag skolkar ju inte - så skolan tar ju upp mer än hälften av mitt liv!

idag har jag, förutom att vara i skolan (!!!), följt med sigrid som ville köpa garn
& sedan suttit och väntat på min buss.
väl hemma satte jag mig ner och tittade lite på tv,
gick ner & åt resten av min choklad som jag köpte igår.
sen tappade jag upp ett bad och nu sitter jag här!

nu håller mina föräldrar, mot sin vilja, på att göra lax och pasta
som de ville att jag skulle komma upp och göra, men icke!
jag gjorde faktiskt, nästan själv, maten igår.
efter middag blir det plugga matte, idol, desperata hemmafruar och telefon med hannes!

fick också reda på att nu har mina höstskivor kommit!
beställde dessa mumsbitar på cdon i lördags;
lars winnerbäck - kom, med solen i ögonen & söndermarken
var dock tvungen att beställa i hannes namn
eftersom jag är mindre än 4 månader för ung.
det gick på 141:- och dessutom är det ingen frakt för att vi har - studenrabatt :D

ha det så bra allesammans :D <3
ska ladda upp lite bilder, men just nu sitter min bror & spelar på den datorn där de ligger.
men håll utkik!

Kommentarer
Postat av: anna

oh, desperata hemmafruar gillar vi. inte bröder som upptar datorn (även om jag inte äger någon sån, haha).

2007-09-19 @ 12:56:43
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0