rakade ögonbryn skall det vara

[lite lätt slagsmålsklubben-beroende, eller ja, av de gamla låtarna]

jag sitter nu och segar, sätter mig och glor på vänner snart tror jag!
sedan är det ju premiär för ernst kirchsteiger's program första, andra, tredje! idag.. ^^
får se vart det leder.. [tv 4]
efter det så blir det 13 svenska fotografer i kanal 1, 21:50, som håller på till klockan tio..
men har lite plugg att göra också.. usch >__<
26 ord som man ska kunna förklara på samhällskunskapen.. hjälp?

jaja, nu ska jag dra mig..

KRAM!

Kommentarer
Postat av: sanna

Nicee!

2007-10-01 @ 19:46:13
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: anna

haha, jo den sista bilden är med den dära koftan :D. jätte mysig förutom att den är lite liten, är egentligen en barnkofta! jasså? kan säga till nästa gång jag ser en sån! haha, jag tog bilderna här uppe vid pappa, runtomkring i nobel! fanns en massa fina ställen jag ville ta kort vid men så är ju vårat stativ trasigt och det funkar inte så bra att hänga upp kameran i grenar/lykstolpar/whatever :D. ohh, men kan du inte ladda upp lite bilder snart! vill ju se tröjan du köpte :D. hördu, jag tycker vi ska hitta på något någon dag i och med att vi inte ses så ofta i skolan! lycka till med de 26 orden iaf!

2007-10-01 @ 21:21:05
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0