när jag faller orkar du för två?

jag är HELT slut i hela kroppen, sinnet och ja.. allting. jag satte mig i min broders rum för att se på lite tv och räkna matte typ.. men jag kunde liksom inte sitta för det värkte jättemycket i ryggen. sen när jag väl försöker sitta rakt så gör det ännu ondare..
skall inte klaga mer.. nu ska jag lägga mig i sängen och sova lääänge.. eller ja, inte särskilt för klockan tickar snabbt. jag har i alla fall tvättat två maskiner idag, tagit ett välbehövt bad & fixat ordning i köket efter middagen..

längtar tills fredag <3
& jag fick reda på idag att jag, hannes & hans systrar skall besöka djuren på nordens ark på lördag! wihoo! det blir alltså till att fota massa djuur. :)

hoppas alla haft en bra dag! :*

Kommentarer
Postat av: anna

ååhhh, nordens ark är världens bästa! brukade alltid åka dit när jag var liten! fuskis, hälsa minipandorna och alla!

2007-10-25 @ 08:48:55
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0